استان ها > زنجان

بیش از ۱۰۰ هزار تماس مشترکین آبفا زنجان پیگیری شد



به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
علی محمد نادرخانی اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۲۷۵ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب در مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت پاسخگویی و رسیدگی شده است.

وی افزود: از این تعداد تماس بیش از ۱۰۰ هزار فقره توسط کارشناسان شرکت آب و فاضلاب پاسخگویی و پیگیری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: اعلام شکستگی، امور مشترکین و پرداخت قبوض و درخواست های صوتی به ترتیب بیشترین دلایل تماس مشترکین با مرکز مپرای شرکت آبفا استان زنجان بوده است.

نادرخانی تصریح کرد: شرکت در نظرسنجی شرکت آبفا، تماس با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و تماس های غیر مرتبط نیز به ترتیب دیگر دلایل تماس مشترکین با این مرکز بوده است.

وی با اشاره به ثبت ۵ هزار و ۲۷۱ نفر شرکت کننده در نظرسنجی شرکت آبفا استان زنجان، اظهار کرد: ۹۶ درصد از عملکرد این شرکت اعلام رضایت داشته اند و توجه بیشتر به خدمات کیفیت آب، زمان رفع حوادث و تکریم ارباب رجوع نیز از جمله درخواست های شرکت کنندگان در این نظرسنجی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، خاطرنشان کرد: مشترکین شرکت آب و فاضلاب علاوه بر شماره تلفن ۱۲۲ از راه های دیگری از جمله سایت اینترنتی، پیامک و اپلیکیشن آبفا می توانند خدمات مورد نیاز خود را در اسرع وقت و در کمترین زمان دریافت کنند.

انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری سلامت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا