کسب رتبه برتر خدمات پس از فروش کشور توسط مدیران خودرو
به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، براساس ارزیابیهای صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکتهای خدمات پس از فروش مدیرانخودرو توانستند رتبه برتر خدمات پس از فروش کشور را از آن خود کنند.همچنین پس از معرفی برترینهای خدمات پس از فروش، از نمایندگیهای برتر مدیران خودرو نیز در حضور جناب آقای جک لی ، مدیر عامل گروه مدیران خودرو ، تجلیل به عمل آمد.
استانداردهای چهارگانه ی ارائه ی خدمات پس از فروش مدیران خودرو
از زمان آغاز به کار خود در ایران، شرکت مدیران خودرو همواره بر آن بوده است تا بتواند حس وفاداری به برند را در میان مشتریان خود تقویت کند. از دید عوامل این شرکت، ارائه ی خدمات پس از فروش ممتاز یکی از مهمترین ابزارهایی است که میتواند احساس وفاداری و تعلق خاطر مصرف کنندگان نسبت به برند را تقویت کند. در این راستا شرکت مدیران خودرو چهار اصل اساسی پیرامون ارائه ی خدمات پس از فروش تدوین کرده که همواره بر اساس آن اقدام نموده است:
1. اول مشتری: نیاز مشتریان می بایست همواره در اولویت اول اقدامات اجرایی قرار بگیرد و این حس باید به مشتریان نیز القاء شود که خواست آنها مهمترین چیز است.
2. یکپارچگی و شفافیت: تمامی اطلاعات مربوط به روند خدمات پس از فروش می بایست شفاف، دقیق و جامع باشد تا از سردرگمی مشتریان جلوگیری به عمل آید.
3. پاسخ کارآمد: در تمام طول مدت حضور مشتری در مرکز خدمات پس از فروش باید این حس در مشتری ایجاد شود که میتواند بهترین و سریعترین پاسخ ممکن را به درخواست خود دریافت نماید.4. گارانتی ممتاز: خدمات پس از فروش می بایست به لحاظ کیفی در بالاترین و حرفه ای ترین درجه ی ممکن ارایه شوند تا مصرف کنندگان بتوانند همواره با اطمینان خاطر به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه نمایند. برند اکستریم نیز به عنوان لوکس ترین نام تجاری شرکت مدیران خودرو، از همان ابتدا شروع به کار در آذر 1402، خدمات پس از فروش را مهمترین بخش استراتژی توسعه برند خود قرار داده است. خدمات پس از فروش همواره کلید کسب رضایت مشتری و سازنده ی تصویر برند شرکتها بوده است. در واقع از طریق فرآیندهای خدمات پس از فروش استاندارد و با کیفیت است که میتوان تجربه خرید خودرو و وفاداری به برند مشتریان را به طور موثر بهبود بخشید.
برند اکستریم قصد دارد پیشرفته ترین دانش فنی و لوکس ترین خودروها را به مشتریان خود عرضه کند تا بدین وسیله از پشتیبانی مشتریان خود طی سال گذشته قدردانی کند. در حال حاضر، برند اکستریم عرضه ی سه مدل از خودروهای لوکس را آغاز کرده است و در این بین بازخوردهای مثبت بسیاری به خصوص پیرامون خودروی شاسی بلند VX دریافت کرده است، اما هنوز اقدامات زیادی برای برآورده کردن نیاز مشتریان وجود دارد.
به طور مثال، برند اکستریم پارامترهای سختگیرانه ی بسیاری در ارتباط با موضوعات مربوط به خدمات پس از فروش اتخاذ کرده است. به منظور ارائه بهترین نوع خدمات، از بین نمایندگی های موجود، ممتازترین نمایندگی ها برای ارائه ی خدمات پس از فروش در نظر گرفته میشوند. آنها می بایست بیش از 800 متر مربع از مساحت نمایندگی های خود را به خدمات پس از فروش اختصاص داده و از بهترین استاندارد SI برای تزئین و تجهیز آن استفاده نمایند. با این حال، باید اذعان کرد که فقط اتاق خدمات پس از فروش زیبا و توانایی خدمات سریع کافی نیست و تیم خدمات پس از فروش باید آموزش های بیشتری را در مورد احترام به مشتری بیاموزند و در واقع این همان جاییست که در آینده تمرکز اصلی برند اکستریم را از آن خود خواهد کرد.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع:ایسنا