«فلایتیو» تندیس زرین رضایتمندی مشتری گرفت
ارتباط فردا: چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور بزرگترین شرکتهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کارآفرینان برتر کشور، در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد.
این رویداد با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان و همچنین تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری در تولید ملی، فرصتی برای تبادل دانش و تجربیات میان شرکتهای پیشرو فراهم آورد و موضوعاتی همچون رعایت حقوق مصرفکننده و استانداردسازی خدمات، آشنایی با تکنیکهای جهانی در تعامل با مشتریان و تقویت استراتژیهای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در ارزیابی شرکتهای برتر، اهمیت ویژه ای داشت.
حاضران در این رویداد، مباحث کلیدی از جمله نقش مشتریمداری، رهبری نوین در بازار و افزایش سهم بازار را مورد بحث و بررسی قرار دادند چراکه تاثیر مهمی در جلب رضایت مشتریان دارد.
در ادامه این همایش ملی، شرکتهای برتر کشور در حوزه رضایتمندی مشتری توسط کمیته علمی متشکل از کارشناسان و مدیران ارشد انتخاب و از آنها تقدیر شد که از جمله برگزیدگان این رویداد، شرکت فلایتیو بود که موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری گردید.
فلایتیو به عنوان یکی از باسابقه ترین و بزرگترین پلتفرمهای آنلاین فروش بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل و تور، تلاش کرده خدمات متمایز و نوآورانهای در این حوزه ارائه دهد که به دلیل عملکرد برجسته در مشتریمداری و توجه به جلب رضایت کاربران، این جایزه ارزشمند را به دست آورد.
معیارهای ارزیابی برترین شرکتها در حوزه رضایتمندی مشتری، شامل بررسی دقیق کیفیت خدمات، قیمتگذاری مناسب، مدیریت بررسی شکایات و رضایتمندی مشتریان و برندینگ و تعامل قابل اعتماد با مشتریان بود که شرکتهایی همچون فلایتیو، بانک سامان و گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی با دریافت تندیس زرین، بار دیگر اعتبار خود در جلب رضایت حداکثری مشتریان اثبات کردند.
فلایتیو متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی “دورپرواز” است که قدمتی ۶۰ ساله داشته و هم اکنون با بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته را برای کاربران خود فراهم کرده است.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع:ایسنا